Τα "μαζεύει" για τα δίδακτρα στα δημόσια σχολεία ο Τριανταφυλλίδης
<p>Παραποιήθηκαν οι απόψεις μου, επισημαίνει ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ</p>
O βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξανδρος Τριανταφυλλίδης, θέλησε να "μαζέψει" τις δηλώσεις του περί επιβολής διδάκτρων στα δημόσια σχολεία, απαντώντας στις επικρίσεις που δέχθηκε. Συγκεκριμένα ο βουλευτής του κυβερνώντος κόμματος με δήλωσή του τονίζει ότι
«ο τίτλος “προτείνει δίδακτρα” αποτελεί παραποίηση και διαστροφή των απόψεών» του. «Όσοι μπουν στον κόπο να διαβάσουν το σύνολο των δύο άρθρων, που δημοσιεύτηκαν στην “Αυγή” και στο tvxs.gr, θα αντιληφθούν ότι υπερασπίζομαι τη Δημόσια Παιδεία και την Ελληνική Οικογένεια, που αιμορραγεί για να σπουδάσει τα παιδιά της» συνεχίζει και προσθέτει:
Η σημερινή κατ’ επίφαση δωρεάν Παιδεία, κατ’ ουσίαν παρακολούθημα της ιδιωτικής, η οποία τζιράρει ένα δισ. ευρώ (φροντιστήρια, ξένες γλώσσες, ιδιαίτερα κτλ), είναι αυτό που ταλαιπωρεί και κοστίζει σε παιδιά και γονείς , τόσο σε χρόνο όσο και σε χρήμα.
Στη συνέχεια ο κ. Τριανταφυλλίδης σημειώνει πως πουθενά στα άρθρα του δεν χρησιμοποιεί τον όρο «δίδακτρα» και πρόσθεσε:
Χρησιμοποιώ τη φράση “συνδρομή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, με αναφορά σε συγκεκριμένο παράδειγμα”. Αν το παράδειγμα που χρησιμοποιώ, για να υποδηλώσω με σαφήνεια την ενισχυτική διδασκαλία, δεν είναι το ενδεδειγμένο, στο πλαίσιο του Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία, εντός του οποίου αρθρογράφησα, αναμένω τον αντίλογο.
«Σε κάθε περίπτωση, θα συνεχίσω να υπερασπίζομαι τον σκοπό, ο οποίος, ενώ καταγράφεται στο άρθρο, αποσιωπήθηκε. Ποιος είναι αυτός ο σκοπός; Το ολοήμερο δημόσιο σχολείο (5 μέρες επί 8 ώρες) να απορροφήσει και να υπερβεί τις ανάγκες για εξωσχολική φροντιστηριακή υποστήριξη του μαθητή, με εξοικονόμηση πόρων για τη χειμαζόμενη ελληνική οικογένεια, η οποία πλέον δεν θα αιμορραγεί οικονομικά πληρώνοντας φροντιστήρια, γλώσσες και ιδιαίτερα» τονίζει και προσθέτει:
Με ένα κείμενο 2400 λέξεων και μια δέσμη συγκεκριμένων προτάσεων, που εκφράζουν την αγωνία μου να ξεφύγουμε από το σημερινό τέλμα μιας γενικευμένης και επιβαλλόμενης μετριοκρατίας στο χώρο της Παιδείας, ζητώ, διεκδικώ και μάχομαι, με πρακτικές και εφαρμόσιμες προτάσεις, για μια ελκτική Δημόσια Δωρεάν Παιδεία.
«Επιτέλους ας σταματήσει η υποκρισία και ο φαρισαϊσμός. Στην παραπειστική εκδοχή του θεατρικού έργου του Λουίτζι Πιραντέλλο “Έτσι είναι, αν έτσι νομίζετε|” δεν θα λάβω μέρος. Συγχωρέστε με», κατέληξε.