Τους Οικονομικούς Εισαγγελείς θα επισκεφθεί ο ανεξάρτητος βουλευτής  ο Πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος Νίκος Νικολόπουλος, προκειμένου να παραδώσει υπόμνημα σχετικά με διαπραχθείσα την πιθανή φοροδιαφυγή του ΠΑΣΟΚ και της Ν.Δ., όπως αυτή αναδεικνύεται μετά την πρόταση του Εισαγγελέα, περί της «ΔΩΡΕΑΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΑΚΟΥ (SIEMENS)» προς τα εν λόγω κόμματα, όπως αποκάλυψε η εφημερίδα «REAL NEWS». 

Ο κ. Νικολόπουλος υπογράμμιζει στο υπόμνημα του ότι ακόμα και σε περιπτώσεις δωρεών, υπόχρεος στον φόρο είναι πάντοτε ο λήπτης της δωρεάς και ως εκ τούτο πρέπει να έχει συνταχθεί σχετικό συμβόλαιο, γεγονός που σημαίνει ότι οι «δωρεές» του κ. Χριστοφοράκου προς το ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΔ θα έπρεπε να είχαν φορολογηθεί, ενώ μέχρι σήμερα το ελληνικό δημόσιο δεν έχει εισπράξει ούτε ένα ευρώ από αυτές τις «δωρεές».

Τέλος, ως μάρτυρες προτείνει τον Νικόλαο Χατζηνικολάου και τον Κυριάκο Τόμπρα.

Ολόκληρο το υπόμνημα του Νίκου Νικολόπουλου στους Οικονομικούς εισαγγελείς:

Προς τον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών
(Υπ’ όψιν κυρίου Εισαγγελέα περί Οικονομικών Εγκλημάτων)

Καταγγελία – Μήνυση

Του ΝΙΚΟΛΑΟΥ Ι. ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ- ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΕΛΗΝΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ - Ν. ΑΧΑΙΑΣ

ΚΑΤΑ
1.    Μιχάλη Χριστοφοράκου,
2.    Κατά παντός άλλου υπευθύνου.


Αξιότιμε Κύριε Εισαγγελέα, 

Είμαι Βουλευτής του Ελληνικού Κοινοβουλίου και με έκπληξή μου πληροφορήθηκα – όπως και όλος ο Ελληνικός Λαός - την Κυριακή 06/03/2016 από τη Κυριακάτικη Εφημερίδα «REAL NEWS» του έγκριτου δημοσιογράφου κ. Νίκου Χατζηνικολάου, και την Τρίτη 8/03/2016 στον διαδικτυακό τόπο kinima-ypervsi.blogspot.gr – Κίνημα ΥΠΕΡΒΑΣΗ, Τραπεζική & Οικονομική Δικαιοσύνη, ότι η ελληνική δικαιοσύνη ετοιμάζεται να απαλλάξει από δύο κακουργήματα, τα οποία φέρεται αποδεδειγμένα να έχει διαπράξει, χωρίς Δίκη, τον πρώην ισχυρό άνδρα της Siemens, κ. Μιχάλη Χριστοφοράκο. Ο λόγος γίνεται για την υπόθεση και για τις κατηγορίες που του έχουν αποδοθεί αναφορικά με την προμήθεια του συστήματος ασφάλειας C4I, ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004, κατόπιν σχετικής πρότασης του εισαγγελέα κου Στέλιου Κωσταρέλλου προς το Δικαστικό Συμβούλιο.

Χαρακτηριστικά Σας αναφέρω ότι, ο εισαγγελικός λειτουργός προτείνει προς έκπληξή μου την απαλλαγή του φυγόδικου μέχρι και σήμερα, κ. Χριστοφοράκου όχι μόνο για το αδίκημα της απάτης, αλλά και για αυτό της δωροδοκίας σε βαθμό κακουργήματος, καθώς θεωρεί - «προκλητικά» κατά την άποψή μου -  στην πρότασή του ότι  ο Μιχάλης Χριστοφοράκος δεν δωροδόκησε κρατικούς υπαλλήλους, αλλά ότι δήθεν έδινε «διψήφιο ποσό εκατομμυρίων» ως δήθεν «ΔΩΡΕΑ» στους ταμίες του ΠΑΣΟΚ και της Ν.Δ. για να «κλείνει» όλες τις μεγάλες δουλειές στη χώρα μας η Εταιρεία  Siemens, για τα συμφέροντα της οποίας ενεργούσε.

Σύμφωνα με την γνώση που μου επιτρέπεται να έχω από το ήδη αποδεικτικό υλικό που έχει συγκεντρωθεί στη δικογραφία και, ειδικότερα, από τις καταθέσεις των μαρτύρων, τις κινήσεις τραπεζικών λογαριασμών των αρμοδίων για την παρακολούθηση του έργου και στη συνέχεια των μελών των Επιτροπών Ελέγχου και Παραλαβής Προμήθειας C4Ι, τις κινήσεις τραπεζικών λογαριασμών των στελεχών της ελληνικής εταιρείας Siemens Α.Ε,  ο αξιότιμος κος εισαγγελέας λανθασμένα και παραπλανημένος, θεωρώ ότι κατέληξε στο συμπέρασμα ότι δεν προέκυψε κανένα στοιχείο με διακίνηση χρηματικών ποσών  προς υπαλλήλους (μέλη των αρμόδιων επιτροπών για την παρακολούθηση του έργου και την παραλαβή αυτού) ή άλλα υπηρεσιακά στελέχη που είχαν καθ’ οιονδήποτε τρόπο εμπλακεί στην προμήθεια του συστήματος ασφάλειας C4Ι.

Κατόπιν των ανωτέρω στην εισαγγελική του πρόταση ο αξιότιμος κ. Εισαγγελέας, προτείνει ν’ αρθούν και τα δύο εντάλματα σύλληψης που εκδόθηκαν σε βάρος του καθώς δεν εμφανίστηκε να απολογηθεί για την υπόθεση στον τέταρτο ειδικό ανακριτή και διέφυγε προκλητικά στη Γερμανία – φιλικός προς τον ίδιο χώρα ζητώντας προστασία εκεί, όπως και έγινε, ενώ μέχρι και σήμερα βρίσκεται εκεί. 

Επειδή, πιθανολογώ ότι η ανωτέρω εισαγγελική πρόταση, έλαβε υπ’ όψιν της μια ενδεχομένως εσφαλμένη μετάφραση στη λεκτική διατύπωση των Γερμανικών Δικαστικών Αρχών, η οποία στη λανθασμένη και συγκεχυμένη μεταφραστική απόδοσή της, κάνει λόγο ως δήθεν «δωρεά χρημάτων» σε πολιτικά κόμματα, γεγονός που φυσικά δεν θα μπορούσε να στοιχειοθετεί την αντικειμενική υπόσταση των εγκλημάτων της ενεργητικής και παθητικής δωροδοκίας..

Επειδή, η τελεσίδικη Απόφαση του Μονάχου, επέβαλε στον κ. Μιχάλη Χριστοφοράκο ποινή φυλάκισης ενός έτους, διότι αποδείχθηκε κατά την διαδικασία του Δικαστηρίου ότι ως διευθυντής της Siemens στην Ελλάδα προέβη σε «ΔΩΡΕΑ»  (σύμφωνα με την μεταφραστική αστοχία) διψήφιου ποσού εκατομμυρίων ευρώ, προς το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ και δη προς τους ταμίες των κομμάτων αυτών, ώστε να επηρεάσουν τους αρμόδιους υπαλλήλους και να επιταχυνθεί η παραλαβή των επιμέρους έργων της προμήθειας, ενεργώντας ενδεχομένως και κατά παράβαση των καθηκόντων τους υπέρ της εταιρείας Siemens.

Επειδή είναι πλέον σίγουρο ότι σε κανένα μέλος της Ε.Ε. η Δωρεά δεν είναι ποινικό αδίκημα για το οποίο επιβάλλεται ποινή φυλάκισης, ούτε βέβαια και στην Ελλάδα αλλά ούτε και στη Γερμανία. 

Επειδή ο κ. Χριστοφοράκος καταδικάστηκε στη Γερμανία για δωροδοκία,  ενεργώντας υπέρ της εταιρείας Siemens.

Επειδή είναι βέβαιο ότι μια ποινική διαδικασία που διεξάγεται από τις ποινικές διωκτικές αρχές και τα δικαστήρια μέλους της Ε.Ε. βασίζεται και στην αρχή αμοιβαίας αναγνώρισης, υπό την έννοια της αποτελεσματικότητας και δυνατότητας αξιοποίησης των δικονομικών μέτρων των ποινικών αρχών του κάθε μεμονωμένου κράτους και σε όλα τα άλλα κράτη μέλη. 

Επειδή η «αμοιβαία αναγνώριση» κατοχυρώθηκε με τη Σύμβαση της Λισσαβόνας στα άρθρα 67 παρ. 3 και 82 παρ. 1 ΣΛΕΕ στο πρωτογενές Δίκαιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. 

Επειδή τα εθνικά κοινοβούλια εκτέλεσαν τις κυβερνητικές αποφάσεις δίκην αφοσιωμένων λακέδων των Βρυξελλών, και το πράττουν ακόμη και σήμερα, όπως καταδεικνύει στη Γερμανία το νομοσχέδιο για την καταπολέμηση της διαφθοράς που βρίσκεται σήμερα στη Γερμανική Βουλή. 

Επειδή είναι απαραίτητη η εμπιστοσύνη μεταξύ των αρχών των κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. 

Επειδή η εμπιστοσύνη των πολιτών και όχι των αρχών οφείλει να αποτελεί την πρωταρχική και θεμελιώδη προϋπόθεση κάθε έλληνα πολίτη και δη Βουλευτή. 
Επειδή σ’ έναν αληθινό χώρο της Ελευθερίας και του Δικαίου, στον οποίο ισχύουν πρωταρχικά οι αρχές του φιλελεύθερου κράτους δικαίου, η ποινική δικαιοσύνη πρέπει να είναι αποτελεσματική και κατά την ανακριτική διαδικασία, προπάντων για λόγους αναζήτησης της ουσιαστικής αλήθειας ως θεμελιώδους στόχου της διαδικασίας. 

Επειδή στην Ε.Ε. ως ένα εγκληματογεωγραφικά ενιαίο χώρο πρέπει οι διεθνικές ποινικές διαδικασίες όχι μόνον να διεξάγονται με την ίδια αποτελεσματικότητα όπως οι εθνικές, αλλά επίσης και με το ίδιο δικαιοκρατικό επίπεδο.   

         Επειδή λοιπόν σύμφωνα με το νομοθετικό πλαίσιο της Γερμανίας, που είχε ως κράτος την άμεση οικονομική ωφέλεια από τις ανωτέρω δήθεν «ελληνικές δωρεές» του κ. Μιχάλη Χριστοφοράκου, τον καταδίκασε στην έστω επιεική ποινή φυλάκισης του ενός έτους, αποδεικνύεται πέρα πάσης αμφιβολίας ότι, ακόμη και αν οι μίζες βαφτιστούν χαριστικά ως δήθεν δωρεές,  ο Μιχάλης Χριστοφοράκος σωρεύει σε κάθε περίπτωση στο πρόσωπό του τόσο την αντικειμενική, όσο και την υποκειμενική υπόσταση του εγκλήματος που του αποδίδεται, άλλως η γερμανική δικαιοσύνη δεν θα τον είχε ποτέ καταδικάσει σε ποινή φυλάκισης.

Επειδή και στην ενδεχόμενη περίπτωση που οι παράνομες καταβολές χρημάτων «μίζες» του κ. Χρισφοροράκου βαφτιστούν ως δήθεν "ΔΩΡΕΕΣ", η  γενική διάταξη του άρθρου 1, Ν. 2961/2001, μεταξύ άλλων, προβλέπει ρητά ότι  επιβάλλεται φόρος στις περιουσίες που αποκτήθηκαν αιτία δωρεάς και ότι στο φόρο υπόκειται κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο το οποίο αποκτά περιουσία  από αιτία δωρεάς, πλην των εξαιρέσεων που ρητά προσδιορίζονται με τον ίδιο νόμο, στις οποίες δεν εμπίπτουν ούτε τα πολιτικά κόμματα, ούτε οι διοικούντες, οι νόμιμοι εκπρόσωποι και οι ταμίες αυτών.

Επίσης, στα άρθρα 34-45, Ν.2961/2001, περιλαμβάνονται οι επιμέρους ειδικές διατάξεις που αφορούν τη φορολογία περιουσιών που αποκτώνται αιτία δωρεάς, ενώ με το άρθρο 35 του ιδίου νόμου ορίζεται ειδικότερα  η περιουσία που υπόκειται στο φόρο δωρεών και είναι, μεταξύ άλλων και η προβλεπόμενη στην περίπτωση (α) του ανωτέρω άρθρου 35, Ν. 2961/2001, ήτοι η κείμενη  στην Ελλάδα οποιασδήποτε φύσεως, κινητή και ακίνητη περιουσία που δωρίζεται. Κατά συνέπεια, υπόχρεος στο φόρο είναι πάντοτε ο λήπτης της δωρεάς, ο λεγόμενος «δωρεοδόχος» κατά άρθρο 38, Ν. 2961/2001, και η φορολογική υποχρέωση γεννάται κατά το χρόνο της σύνταξης του εγγράφου της δωρεάς  ενώ, ειδικότερα,  για μεταβίβαση κινητών πραγμάτων, δηλαδή εν προκειμένω, χρημάτων, αν η παράδοση του αντικειμένου της δωρεάς  έγινε χωρίς να συνταχθεί συμβόλαιο ή αν το συμβόλαιο συντάχθηκε μετά την παράδοση του αντικειμένου της δωρεάς, η φορολογική υποχρέωση γεννάται κατά το χρόνο της παράδοσης των κινητών πραγμάτων, ήτοι εν προκειμένω, των χρημάτων.

Ακόμη, η φορολόγηση της περιουσίας που αποκτάται αιτία χρηματικής δωρεάς είναι συνάρτηση μόνο της συγγενικής σχέσης του δωρητή και του δωρεοδόχου, αφού προβλέπεται αυτοτελής φορολόγηση αυτής, ανεξάρτητα από το ύψους του ποσού της χρηματικής δωρεάς, ενώ ο φόρος υπολογίζεται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 29 των διατάξεων περί φόρου κληρονομιών, που εφαρμόζονται ανάλογα.

Και επειδή οι συγγενικές σχέσεις διακρίνονται σε τρεις (3) κατηγορίες, ήτοι τις Α’, Β’ και Γ’,  η αιτία δωρεάς κτήση χρηματικών ποσών υπόκειται σε φόρο, ο οποίος υπολογίζεται αυτοτελώς,  με συντελεστή 10%, προκειμένου για δικαιούχους που υπάγονται στην Α’  κατηγορία, με συντελεστή 20%, προκειμένου για δικαιούχους που υπάγονται στη Β’  κατηγορία  και με συντελεστή 40%, προκειμένου για δικαιούχους που υπάγονται στη Γ’  κατηγορία..

Επειδή συνεπώς προκύπτει με βεβαιότητα ότι  οι «χρηματικές δωρεές» του κ. Μιχάλη Χριστοφοράκου υπόκεινται κατά την ισχύουσα ελληνική νομοθεσία στον φόρο της Γ’ κατηγορίας, ήτοι υπόκεινται σε συντελεστή αυτοτελούς φορολόγησης 40%, με υπόχρεους για την καταβολή του, κατά περίπτωση, τους εκάστοτε δωρεοδόχους-λήπτες αυτών, και με  τη φορολογική υποχρέωση εκάστου δωρεοδόχου να έχει γεννηθεί κατά το  χρόνο της παράδοσης σε αυτόν, των χρημάτων της ληφθείσας χρηματικής δωρεάς.

Επειδή κατά το νέο ποινολόγιο του φορολογικού νόμου (Ν. 4337/2015 -ΦΕΚ Α΄ 129/17-10-15), μεταξύ άλλων, συνιστά φοροδιαφυγή η μη υποβολή δήλωσης, η υποβολή ανακριβούς δήλωσης και η μη απόδοση, εν όλω ή εν μέρει, επιρριπτόμενων φόρων, όπως εν προκειμένω οι ανωτέρω φόροι των «χρηματικών δωρεών» του Μιχάλη Χριστοφοράκου στους κατά περίπτωση δωρεοδόχους αυτών  και, εφόσον αυτή υπερβαίνει ανά διαχειριστικό έτος το ποσό των 100.000 ευρώ, τιμωρείται με φυλάκιση 2 έως 5 ετών ενώ, όταν υπερβαίνει τις 150.000 ευρώ ανά διαχειριστικό έτος, είναι κακουργηματικού χαρακτήρα και τιμωρείται με ποινή κάθειρξης από 5 έως 20 χρόνια, σύμφωνα με το δημοσίευμα της κυριακάτικης εφημερίδας. Κατόπιν αυτού του σκεπτικού, όλοι οι κατά τα ανωτέρω δωρεοδόχοι του Μιχάλη Χριστοφοράκου, έχουν διαπράξει, μεταξύ άλλων, και το αδίκημα της κακουργηματικής φοροδιαφυγής, αφού στις «χρηματικές δωρεές» που δεν δήλωσαν κατά το χρόνο κτήσης τους, αναλογεί αυτοτελής φόρος δωρεάς άνω των 150.000 ευρώ ανά δωρεοδόχο και ανά διαχειριστικό έτος, τον οποίο, έτσι, ουδέποτε κατέβαλαν. Σε όλες δε τις ανωτέρω περιπτώσεις της κακουργηματικής φοροδιαφυγής των δωρεοδόχων των «χρηματικών δωρεών» του Μιχάλη Χριστοφοράκου, συντρέχει συμπληρωματικά και η περίπτωση της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες, κατά την έννοια του Ν. 3691/2008 (ΦΕΚ 166/05-08-2008) και της ενσωματωθείσας με αυτόν στην εθνική μας νομοθεσία Οδηγίας 2005/60/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης L 309/15/25.11.2005), τις διατάξεις της Οδηγίας 2006/70/EK της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης L 214/29/4.8.2006).

Επειδή αναγνωρίζω ότι οι εισαγγελικές αρχές της χώρας μου προσπαθούν με τον καλύτερο τρόπο να διαλευκάνουν την υπόθεση αυτή, θεωρώ ότι η υπόθεση ίσως να έχει «χαθεί στη μετάφραση». Μια άστοχη ερμηνεία της απόφασης και της λέξεως «ΔΩΡΕΑ», οδήγησε σε λανθασμένη κρίση.  

Επειδή οι δήθεν «χρηματικές δωρεές» του κ. Μιχάλη Χριστοφοράκου, υπόκεινται, στην ισχύουσα ελληνική νομοθεσία, σε συντελεστή αυτοτελούς φορολόγησης 40%, με υπόχρεους για την καταβολή του, τους κατά περίπτωση δωρεοδόχους αυτών, και με  τη φορολογική υποχρέωση εκάστου δωρεοδόχου να έχει γεννηθεί κατά το  χρόνο της παράδοσης σε αυτόν των χρημάτων της ληφθείσας χρηματικής δωρεάς, ήτοι, εν προκειμένω, το έτος 2004. 

Επειδή ποτέ μέχρι σήμερα δεν έχει καταβληθεί, ή έστω δηλωθεί, ακόμη και ένα ευρώ εκ του ανωτέρω συνολικά οφειλομένου φόρου των διάφορων «χρηματικών δωρεών» του Μιχάλη Χριστοφοράκου προς τους εκάστοτε δωρεοδόχους αυτών.

Επειδή σύμφωνα με το ποινολόγιο του φορολογικού νόμου (Ν. 4337/2015 -ΦΕΚ Α΄ 129/17-10-15), έχει τελεστεί το αδίκημα της κακουργηματικής φοροδιαφυγής, επειδή οι εκπρόσωποι των κομμάτων δεν δήλωσαν και δεν απέδωσαν στο ελληνικό δημόσιο τους ανωτέρω φόρους των «χρηματικών δωρεών» που έλαβαν από τον Μιχάλη Χριστοφοράκο,  αφού η φοροδιαφυγή αυτή υπερβαίνει τις 150.000 ευρώ ανά διαχειριστικό έτος και, έτσι, τιμωρείται με ποινή κάθειρξης από 5 έως 20 χρόνια.

     Επειδή συντρέχει στα πρόσωπα των δωρεοδόχων, η περίπτωση της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες, κατά την έννοια του Ν. 3691/2008 (ΦΕΚ 166/05-08-2008).

Επειδή στις ίδιες ως άνω περιπτώσεις, συντρέχει, η περίπτωση της επιβαρυντικής διάταξης περί καταχραστών του δημοσίου, κατά την έννοια του Ν. 1608/1950. 

Επειδή ως δήθεν «δωρητής», κος Μιχάλης Χριστοφοράκος, είναι, ηθικός αυτουργός στα αδικήματα της κακουργηματικής φοροδιαφυγής, της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες και στα όσα ακόμη αδικήματα ήθελε αποδειχθεί ότι διέπραξαν οι δωρεοδόχοι του, με την επιβαρυντική μάλιστα διάταξη περί καταχραστών του δημοσίου.

Επειδή ο μηνυόμενος στην τέλεση των εις βάρος του Σωματείου άδικων πράξεων ευθύνεται αποκλειστικά για τις προκληθείσες στο Σωματείο ζημία και ηθική βλάβη.

Συνεπεία όλων των αναλυτικώς ιστορουμένων, ο καταγγέλλων  ετέλεσε τα ως άνω περιγραφόμενα αδικήματα σε βάρος του Δημοσίου συντρέχουν δε όλα τα στοιχεία της υποκειμενικής και αντικειμενικής υπόστασης του εν λόγω αδικήματος, ήτοι δόλος, ψευδείς παραστάσεις, περιουσιακόν όφελος του μηνυόμενου, βλάβη του Δημοσίου. Είναι δε υποχρέωσή μου και καθήκον μου, να προβώ στην καταγγελία αυτών και να τα θέσω εν γνώσει Σας.

ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
Και με την ρητή επιφύλαξη παντός εν γένει νομίμου δικαιώματος μας ως Έλληνας Βουλευτής.

ΚΑΤΑΓΓΕΛΩ  
Τον ως άνω κ. Μ. Χριστοφοράκο και κάθε άλλο υπεύθυνο.

ΑΙΤΟΥΜΑΙ 
Την κατά νόμον άσκησή κατ' αυτού της ποινικής δίωξης καθώς και την παραδειγματική του τιμωρία και όσων άλλων προσώπων αποδειχθεί η εμπλοκή τους.
Πληρεξούσια Δικηγόρο και αντίκλητο διορίζω την Δικηγόρο Αθηνών Αικατερίνα Ηλία Ζαγγανά, κάτοικο Ηρακλείου Αττικής (Πρ. Λόφου 19, 210 2852132, 6970179398), ΑΜ ΔΣΑ: 27864.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ:
1.Την με αριθμ. Πρωτοκόλλου: 3801/8-3-2016 Ερώτησή μου προς τον Υπουργό Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (Σχετ. 1).
2. Το από 06/03/2016 Κυριακάτικο φύλλο 381 της Εφημερίδας «REAL NEWS» του έγκριτου δημοσιογράφου κ. Νίκου Χατζηνικολάου (Σχετ.2). 
3. Εκτύπωση του διαδικτυακού τόπου http://kinima-ypervasi.blogspot.gr/20016/03 στον οποίο υπάρχει εκτεταμένο άρθρο με την υπογραφή του κ. Κυριάκου Τόμπρα (Σχετ. 3).


ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΠΡΟΤΕΙΝΩ :
1.    Τον Νικόλαο Χατζηνικολάου του Παναγιώτη, Δημοσιογράφο, κάτοικο Αμαρουσίου (Λ. Κηφισίας 215, 151 24).
2.    Τον Κυριάκο Τόμπρα του Χρήστου, Οικονομολόγο, κάοικο Αθηνών, (Αγ. Κωνσταντίνου αρ. 2). 


Αθήνα, 11/03/2016
Ο Καταγγέλλων