Η Ferrari ανακοίνωσε χθες το απόγευμα (01/02) επίσημα τη μεταγραφή του Λιούις Χάμιλτον στην ομάδα, με τα νέα να προκαλούν πάταγο σε παγκόσμιο επίπεδο. Οι "αναταράξεις" ήταν τόσες πολλές που επηρέασαν μέχρι και το χρηματιστήριο.

Οι αστρονομικές απολαβές του Λιούις Χάμιλτον στη Ferrari

Όσο περνάει ο χρόνος τόσα περισσότερο δεδομένα θα βλέπουν το φως της δημοσιότητας. Λίγες ώρες λοιπόν μετά την ολοκλήρωση της μεταγραφής του "αιώνα" οι Ιταλοί δίνουν λεπτομέρειες για την συμφωνία.

Σύμφωνα με την "Gazzetta dello Sport" και τη "La Stampa", o Λιούις Χάμιλτον θα αμοίβεται με 50 εκατομμύρια τον χρόνο από τη Ferrari, με τον Βρετανό οδηγό να κάνει "σκόντο" στις απαιτήσεις του μιας και στη Mercedes θα αμοίβεται μέχρι να μεταπηδήσει στη Scuderia με 60 εκατομμύρια τον χρόνο.


Βάζει... βαθιά το χέρι στη τσέπη η Ferrari για τον Λιούις Χάμιλτον

Από τη πλευρά της Ferrari βέβαια τα πράγματα είναι διαφορετικά, μιας και η ιταλική ομάδα θα χρειαστεί να βάλει... βαθιά το χέρι στη τσέπη για να ντύσει στα κόκκινα τον Βρετανό οδηγό. Αν κανείς υπολογίσει πως τη δεδομένη στιγμή ο Κάρλος Σάινθ αμοίβεται με περίπου 11 εκατομμύρια τον χρόνο ανά σεζόν, η Ferrari θα δώσει τα πενταπλάσια σχεδόν για να υπογράψει τον Χάμιλτον.

Αντίστοιχα ο Σαρλ Λεκλέρ που ανανέωσε πρόσφατα το συμβόλαιο του με τη Scuderia, θα λαμβάνει περίπου το χρόνο κοντά στα 33 εκατομμύρια συμπεριλαμβομένου βέβαια και του μπόνους που υπάρχει


Η αύξηση στο χρηματιστήριο για τη Ferrari ανέρχεται στα 7 δισεκατομμύρια δολάρια

Τα οικονομικά δεδομένα βέβαια της μεγάλης μεταγραφής δε σταματούν εκεί, καθώς η είδηση και μόνο της μετακίνησης του Λιούις Χάμιλτον στη Ferrari έφερε φοβερές αλλαγές στο χρηματιστήριο. Χαρακτηριστικά, σύμφωνα με τον πρωην οδηγό της Formula 1, Καρούν Τσάντχοκ, να αναφέρει:

τιμή της μετοχής της Ferrari έχει εκτιναχθεί 6% σήμερα με κεφαλαιοποίηση κοντά στα 66 δισεκατομμύρια στο χρηματιστήριο. Τα νέα της μεταγραφής αυτής δηλαδή αξίζουν 4 δισεκατομμύρια δολάρια."

Συνέχισε μάλιστα σχολιάζοντας πως: "Η εκτιμώμενη κεφαλαιοποίηση της Ferrari την Πέμπτη ανερχόταν σε 69,12 δισεκατομμύρια δολάρια σε σύγκριση με τα 62,4 δισεκατομμύρια δολάρια στο κλείσιμο της διαπραγμάτευσης της Τετάρτης. Άρα μιλάμε για σχεδόν 7 δισεκατομμύρια δολάρια περισσότερα από τη μία μέρα στην άλλη, κάτι που μπορεί να μεγαλώσει ακόμη περισσότερο".

Μάλιστα η τιμή της μετοχής για τη Scuderia αυξήθηκε από 346,78 δολάρια σε 389,5 δολάρια, μία ραγδαία αύξηση της τάξεως του 13%.