Το Grand Prix της Αυστραλίας προσέφερε για μια ακόμη φορά άπλετο θέαμα και δικαίωσε όσους φίλους της Formula 1 ξύπνησαν για να τον παρακολουθήσουν. Ο Κάρλος Σάινθ δύο βδομάδες μετά το χειρουργείο του στη Σαουδική Αραβία (είχε σκωληκοειδίτιδα) προσπέρασε νωρίς τον Μαξ Φερστάπεν ο οποίος αναγκάστηκε να εγκαταλείψει μετά από πρόβλημα στα φρένα. Ο Ισπανός ήταν αλάνθαστος με τον Λεκλέρ να έρχεται δεύτερος και τον Λάντο Νόρις να συμπληρώνει το βάθρο, τερματίζοντας μπροστά από τον Πίάστρι με τον Σέρχιο Πέρεζ να είναι ξανά κατώτερος των περιστάσεων.

Ο "smooth operator" εξακολουθεί να είναι ο μοναδικός πλην Πέρεζ που έχει αμφισβητήσει την κυριαρχία του Φερστάπεν ο οποίος εγκατέλειψε για πρώτη φορά μετά το αντίστοιχο Grand Prix της Αυστραλίας το 2022 όπου ο Λεκλέρ πίστευε πως θα πάρει πρωτάθλημα. Μήπως τελικά Ferrari και McLaren έχουν μειώσει την ψαλίδα από τον Φερστάπεν;

Ο Σάινθ πέρασε τον Φερστάπεν και ο Ολλανδός εγκατέλειψε στον τρίτο γύρο!

Στην εκκίνηση ο Μαξ Φερστάπεν κράτησε τη θέση του, όπως αντίστοιχα και οι Σάινθ και Νόρις με την πρώτη αλλαγή της σειράς να γίνεται από τον Ράσελ ο οποίος πέρασε τον Πέρεζ στην 6η θέση. Ο Χάμιλτον που είχε τη μαλακή γόμα δεν κέρδισε κάτι.

Η είδηση όμως ήταν ότι ο Σάινθ έμεινε κοντά στον Φερστάπεν με το γεγονός ότι το DRS μπορούσε να χρησιμοποιηθεί από τον δεύτερο γύρο να τον βοηθά αρκετά. Με το που βρήκε λοιπόν, ευκαιρία, ο Σάινθ προσπέρασε τον Φερστάπεν ο οποίος έκανε έντονα παράπονα για το μονοθέσιό του. Σαν να μην έφτανε αυτό, ο Ολλανδός εγκατέλειψε στον τρίτο γύρο με πρόβλημα στα πίσω φρένα του!

Νόρις ο χαμένος των πρώτων πιτ-στοπ, έμεινε στην κορυφή ο Σάινθ

Μάχες από τα παλιά με Ferrari και McLaren στις πρώτες τέσσερις θέσεις και τον Σάινθ να... πετάει. Οι δύο Mercedes άνοιξαν το χορό των πιτ, με τους Λεκλέρ και Πιάστρι να ακολουθούν. Και οι δύο τελευταίοι αν και καθυστέρησαν ελάχιστα πίσω από Χούλκενμπεργκ και Γκασλί, κατάφεραν να μειώσουν την απόσταση από τον Νόρις, τον οποίο προσπέρασαν όταν ο Βρετανός έκανε τη δική του αλλαγή ελαστικών.

Ο Σάινθ μπήκε πέντε γύρους αργότερα από Λεκλέρ και Πιάστρι και κράτησε την πρώτη θέση. Ο Μονεγάσκος της Ferrari μείωσε τη διαφορά όμως δεν κατάφερε να μπει εντός DRS. Από εκεί και πέρα ο Ισπανός βρήκε τις κατάλληλες θερμοκρασίες και έκανε τον έναν ταχύτερο γύρο μετά τον άλλον!

Στον 29ο γύρο αποφάσισαν στη Μακλάρεν να αλλάξουν θέση στους Νόρις και Πιάστρι με τον Βρετανό να περνά έχοντας πιο φρέσκα ελαστικά ώστε να κυνηγήσει τον Λεκλέρ, ο οποίος έχανε διαρκώς χρόνο από τον Σάινθ. 

Ο Λεκλέρ έκανε και δεύτερο πιτ-στοπ πριν τον περάσει ο Νόρις

Στον 34ο γύρο ο Λεκλέρ ζήτησε πιτ-στοπ και οι μηχανικοί του αμέσως το δέχθηκαν με τις δύο Μακλάρεν να παραμένουν στην πίστα. Σημαντικό για τον Μονεγάσκο το ότι βγήκε έστω και ελάχιστα μπροστά από τον Πέρεζ ο οποίος ήταν για μια ακόμη φορά κατώτερος των περιστάσεων.

Στον 40ο γύρο απάντησε η Μακλάρεν με τον Πιάστρι ο οποίος βρέθηκε πίσω από τον Αλόνσο στην 5η θέση ενώ ο Νόρις ακολούθησε έναν γύρο αργότερα με τις Μακλάρεν να στοχεύουν τη δεύτερη θέση του Σαρλ Λεκλέρ. Η Ferrari με Βασέρ δεν θα έμπαινε σε περιπέτειες και κάλεσε κατευθείαν και τον πρωτοπόρο Κάρλος Σάινθ. Μετά τα πιτ στοπ τα δύο κόκκινα μονοθέσια χωρίζονταν από πέντε δευτερόλεπτα απόσταση.

Αυτή η απόσταση τελικά παρέμεινε μέχρι το φινάλε και ο Ισπανός πήρε μια τεράστια νίκη. Στον 56ο γύρο από τους 58 βέβαια, ο "smooth operator" καρδιοχτύπησε τους Tifosi καθώς ανέφερε πως δεν αισθανόταν άνετα με τα ελαστικά του με τον Λεκλέρ να πατάει γκάζει με ταχύτερο γύρο. Οι γύροι όμως δεν ήταν αρκετοί και ο Σάινθ πανηγύρισε έξαλλα.

Τα δράματα δεν έλειψαν με τον Ράσελ να τρακάρει άσχημα κάνοντας λάθος στη μάχη που είχε με τον Αλόνσο για την έκτη θέση. Με καθεστώς Virtual Safety Car τελείωσε ο αγώνας.

Η κατάταξη του Grand Prix της Αυστραλίας

  1. Σάινθ
  2. Λεκλέρ
  3. Νόρις
  4. Πιάστρι
  5. Πέρεζ
  6. Αλόνσο
  7. Στρολ
  8. Τσουνόντα
  9. Χούλκενμπεργκ
  10. Μάγκνουσεν
  11. Άλμπον
  12. Ρικιάρντο
  13. Γκασλί
  14. Μπότας
  15. Ζου
  16. Οκόν
Δεν τερμάτισαν Φερστάπεν, Χάμιλτον, Ράσελ
Δεν εκκίνησε ο Σάρτζεντ