Την ώρα που διεθνή Μέσα Ενημέρωσης όπως η New York Times, αναφέρονται με διθυραμβικά σχόλια στον καθηγητή Σωτήρη Τσιόδρα, τον γιατρό που όπως αναφέρουν με την στρατηγική που ακολούθησε έσωσε μια ολόκληρη χώρα, κάποιο λίγοι και γραφικοί, προσπαθούν να βρουν ρόλο, μέσα από τις λάσπες. Επιδιώκουν να αλλάξουν την πραγματικότητα, που διαφημίζει την χώρα σε όλο τον πλανήτη. Πρόκειται τα φαντάσματα του παρελθόντος, με πρώτο και καλύτερο τον αρθρογράφο της «Αυγής» των 800 φύλλων, Θανάση Καρτερό. Τον γνωστό σύμβουλο του Τσίπρα, ο οποίος ευρισκόμενος προφανώς σε πανικό, έγραψε ένα κείμενο γεμάτο αριστερές εξυπνάδες, απαξιώνοντας τον καθηγητή Τσίοδρα. Με ύφος Πολάκη - τείνει να γίνει ιός στον ΣΥΡΙΖΑ- ο κ. Καρτερός, αναπτύσσει τις σκέψεις του, δείχνοντας παράλληλα τον πανικό του, για το γεγονός ότι η Ελλάδα και κατ επέκταση η κυβέρνηση έχουν καταγράψει μια τεράστια (μέχρις στιγμης) επιτυχία.

Το μόνο που απέφυγε αυτή τη φορά να γράψει ο γίγας Καρτερός, είναι ότι ο Κοροναιος, αποτελεί κατασκεύασμα της Δύσης και του διεθνούς καπιταλισμού. Όπως τότε με το Τσερνόμπιλ που μας συνιστούσε να τρώμε άφοβα μαρούλια. Τώρα περιορίστηκε σε κάτι φθηνιάρικες, αριστερές αρλούμπες, που ευτυχώς τις διαβάζουν ελάχιστοι και αυτό φαίνεται από την απήχηση που έχουν τόσο οι αναρτήσεις του, όσο και τα Μέσα που φιλοξενούν τις αμπελοφιλοσοφίες του. Δυστυχώς για τον κ. Καρτερό και ευτυχώς για όλους εμάς, η πλειοψηφία της κοινωνίας, διαφωνεί με τις βλακείες που γράφει. Μάλιστα, πλέον από την στιγμή που βγήκε στο ξέφωτο, κάνοντας και τον σύμβουλο του Τσίπρα, έχει μια σφαιρικότερη άποψη για τον άνδρα Καρτερό. Ο “mister μαρούλι» κατάφερε να ξεφτιλιστεί σε πολύ σύντομο διάστημα, οδηγώντας σε βατερλό με τις βλακώδεις εισηγήσεις του και τον Τσίπρα. Η ασυλία που είχαν οι Καρτεροί, ανήκει στο παρελθόν, όπως και η ζημιά που υπέστη η χώρα, απ´ όλους αυτούς τους ανισόρροπους πολιτικά τύπους. Η χώρα είναι υπερήφανη γιατί έχει «Τσιόδρες» και γιατί επι Μητσοτάκη αποτελεί πρότυπο για τον διεθνή παράγοντα.


Το άρθρο του Θανάση Καρτερού

Ολόκληρο το άρθρο του Θανάση Καρτερού έχει ως εξής : «Το είπε ο Τσιόδρας. Ακούσατε χθες, σήμερα, προχθές, τον Τσιόδρα. Αλλοι τρεις νεκροί, το ανακοίνωσε ο Τσιόδρας. Ευτυχώς που υπάρχει ο Τσιόδρας. Κι εμείς ένα Τσιόδρα θα είχαμε σε αυτή τη θέση -αυτό από ευγενείς συριζαίους. Και η σκηνή των σκηνών, που συγκίνησε περισσότερο κι από θρήνους συγγενών. Ο Τσιόδρας να κλαίει βουβά επί του βήματος. Έσπασε ο Τσιόδρας, λύγισε ο Τσιόδρας, δάκρυσε ο Τσιόδρας, έκλαψε ο Τσιόδρας. Τίτλοι και παράθυρα, υπότιτλοι και φεγγίτες, ηχητικά και διαδικτυακά, με τον Τσιόδρα ασχολούνται. Όπου και να ΜΗΝ πας, Τσιόδρα ακούς και βλέπεις. Πανδημία δίχως Τσιόδρα, σκορδαλιά χωρίς τα σκόρδα.

Υπάρχει βέβαια και ο Τσιόδρας ψάλλων. Αλλά όσοι ασχολήθηκαν μ’αυτό, και τόλμησαν να του κάνουν κάποια προσεκτική έως και αβρή κριτική, κατηγορήθηκαν ότι δεν σέβονται τον επιστήμονα και χριστιανό. Αλλά ο ίδιος σέβεται τον εαυτό του, όταν κάνει αυτά που μας συμβουλεύει να μην κάνουμε εμείς; Οταν επιτίθεται σε δημοσιογράφο ότι σπέρνει τον φόβο, επειδή τον ρωτάει τι γίνεται με τους εν οίκω κλεισμένους και επί ξύλου κρεμασμένους. Οταν δηλώνει ότι αν δεν έκαναν -ο Μητσοτάκης, δηλαδή, άντε και ο ίδιος- όσα έκαναν, ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ 2.265 νεκρούς. Υποθετικούς, για χρήση τρομοκρατικής προπαγάνδας, αλλά όλα κι όλα. Μετρημένους φέρετρο φέρετρο.

Προπαγάνδα ο Τσιόδρας; Θα πέσει φωτιά να μας κάψει. Τι κάνει όμως αν όχι αυτό;

Μετράει νεκρούς και κρούσματα, παρέχει στους φοβισμένους το γλυκύ έαρ των πατρικών συμβουλών του και συνεχώς αφήνει να διαπερνάει κάθε του λέξη μια υπόρρητη και άρρητη ανακούφιση. Καλά είμαστε. Και είμαστε καλά, επειδή τα κάναμε και τα κάνουμε σωστά.