Η VW οριστικοποίησε την ημερομηνία της πρεμιέρας της νέας γενιάς του Polo η οποία θα παρουσιαστεί σε ειδική εκδήλωση στο Βερολίνο, δίνοντας παράλληλα στη δημοσιότητα πέντε ακόμα teaser video για την πορεία και τις αρετές του supermini που το καθιέρωσαν, εξασφαλίζοντάς του 42 χρόνια διαδρομής και 14 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως.

Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά του σύμφωνα με τις πληροφορίες επίσημες και ανεπίσημες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, η VW αναμένεται να ακολουθήσει τη συνήθη εξελικτική οδό σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση, εστιάζοντας σε εκείνα που θα βρίσκονται κάτω από τις επιφάνειές του και τα οποία θα επιχειρήσουν να διατηρήσουν το Polo σταθερά στην πρώτη δεκάδα των πλέον δημοφιλών μοντέλων παγκοσμίως.

Έτσι, κάτω από τις μετριοπαθώς ανασχεδιασμένες επιφάνειες του 42χρονου πλέον Polo, θα βρεθεί η ολοκαίνουρια αρχιτεκτονική με την κωδική ονομασία ΜQB AO και η οποία έχει ήδη δώσει δείγματα γραφής μέσω του προσφάτως νέου Seat Ibiza.

H νέα αρχιτεκτονική αναμένεται και στην περίπτωση του Polo να περιορίσει το συνολικό βάρος παρά και την μικρή αλλά σημαντική αύξηση των διαστάσεων του μοντέλου η οποία σε συνδυασμό με το νέο πάτωμα, υπόσχεται να επαναπροσδιορίσει την ευρυχωρία και την πρακτικότητα που θα προσφέρει το γερμανικό supermini.

Στο μέτωπο των κινητήρων, η γκάμα του Polo θα απαρτίζεται από τρικύλινδρα και τετρακύλινδρα υπερτροφοδοτούμενα μηχανικά σύνολα συμπεριλαμβανομένου του νέας τεχνολογίας κινητήρα του 1,5 λίτρου TSI Evo που πραγματοποίησε την πρεμιέρα του στο Golf.

Από τις μεγαλύτερες προτάσεις της VW αναμένεται να προέλθει και το τεχνολογικό παλμαρέ του supermini το οποίο οι Γερμανοί θα φροντίσουν να εξοπλίσουν με μια πληθώρα συστημάτων τα οποία θα αναλάβουν να ανεβάσουν και άλλο τον πήχη σε ό,τι αφορά την παρεχόμενη άνεση, ασφάλεια και χρηστικότητα στην supermini κατηγορία.

Από τις διαθέσιμες επιλογές -και- του νέου Polo δεν θα λείψει η έκδοση GΤΙ η οποία μάλιστα αναμένεται να πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της ιδιαιτέρως σύντομα και για την ακρίβεια στην έκθεση της Φρανκφούρτης το προσεχές φθινόπωρο, μαζί με την υπόλοιπη γκάμα του supermini το οποίο αναμένεται να διατεθεί αμέσως μετά.

Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα που θα επιλεγεί για την ισχυρότερη έκδοση της γκάμας, αν και προς το παρόν δεν υπάρχει κάτι επίσημο, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το Polo GTI θα επωφεληθεί από το δίλιτρο TSI ισχύος 197 ίππων που έχει στο παρελθόν αξιοποιηθεί και από το VW Golf.

Επίσης, όπως έχει ανακοινώσει εμμέσως πλην σαφώς η VW, η νέα γενιά του Polo πλην των γνωστών εκδόσεων αμαξώματος θα αποτελέσει τη βάση και για ένα subcompact crossover το οποίο αν και δεν αναμένεται να μοιράζεται την ίδια ονομασία με το δημοφιλές supermini μοιράζεται πολλά από τα χαρακτηριστικά του.