Την Τρίτη, ο κινεζικός πολιτισμός εόρτασε την καινούργια χρονιά. Το Έτος του Χοίρου. Στην κινεζική κουλτούρα, τα γουρούνια είναι σύμβολο του πλούτου, οι μουσούδες τους και τα υπερμεγέθη αυτιά τους σημαίνουν «επιτυχία» και «ευημερία».

Ο χοίρος δεν είναι το πλέον αγαπητό από τα 12 ζώα του κινεζικού ζωδιακού κύκλου, αλλά πολλοί οίκοι ειδών πολυτελείας - ελβετικές ωρολογοποιίες, ιταλικοί οίκοι μόδας, μάρκες οινοπνευματωδών - άδραξαν την ευκαιρία και παρουσίασαν σειρές περιορισμένων κομματιών των εμπορευμάτων τους, στα οποία φιγουράρει το γουρουνάκι.

Η Vacheron Constantin, η ελβετική εταιρεία που κατασκευάζει ρολόγια χειρός - και τοίχου - πολυτελείας, παρουσιάζει μια σειρά περιορισμένων κομματιών σε πλατίνα, με ανάγλυφο τον χοίρο (η λεπτομέρεια του ανάγλυφου είναι εντυπωσιακή). Η Piaget δεν θέλησε να μείνει πίσω, και εμφάνισε το ρολόι χειρός «Altiplano», σε συνεργασία με την καλλιτέχνη Ανιτά Πορσέ, που δουλεύει σμάλτο. Στο καντράν του εξαιρετικά λεπτού ρολογιού φιγουράρει ένα χαμογελαστό γουρουνάκι. Μόνον 38 κομμάτια, με μαύρο λουράκι από δέρμα κροκοδείλου.

Το ουίσκι Johnnie Walker Blue Label γιορτάζει με περιορισμένη σειρά φιαλών που σχεδίασε η αγγλίδα εικονογράφος Κρίσι Λάου, εμπνεόμενη από την κινεζική εικαστική κληρονομία.