Mια νέα καταγγελία ήρθε στο φως με αφορμή το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών που έχει στοιχίσει τη ζωή σε 57 ανθρώπους.

Ειδικότερα, μιλώντας στο MEGA, ο πρώην σταθμάρχης Βόλου, Γιώργος Αποστολέρης, χαρακτήρισε τον σταθμό της Λάρισας «δύσκολο», με πολύ έντονο φόρτο εργασίας.

Τόνισε ότι λόγω του φόρτου εργασίας παλιότερα στη βάρδια υπήρχαν δύο σταθμάρχες, όπως και δύο σταθμάρχες στην τηλεδιοίκηση.

Γιατί σταμάτησε η λειτουργία της τηλεδιοίκησης

Αναφορικά με την τηλεδιοίκηση στον σταθμό της Λάρισας υπογράμμισε ότι δούλευε πριν από 3-4 χρόνια, αλλά η λειτουργία της σταμάτησε γιατί δεν υπήρχε επαρκές προσωπικό.

«Μέχρι πριν από 3-4 χρόνια λειτουργούσε η τηλεδιοίκηση και αυτό θα απέτρεπε κάθε λάθος που θα μπορούσε να κάνει ένας σταθμάρχης ή μηχανοδηγός. Το 2004 στον Βόλο υπήρχαν 28 σταθμάρχες και 36 κλειδούχοι, σήμερα δεν υπάρχει κανένας. Σταμάτησε γιατί δεν υπάρχει προσωπικό», τόνισε.

Η τηλεδιοίκηση θέλει γύρω στα 11 άτομα. Φεύγουν συνεχώς σταθμάρχες, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει έμπειρο προσωπικό.

Σχετικά με την απαιτούμενη εκπαίδευση των σταθμαρχών ξεκαθάρισε: «Με σαράντα μέρες δεν γίνεσαι σταθμάρχης και, μάλιστα, δεν μπορείς να υπηρετήσεις σε έναν τέτοιο σταθμό με τόσο φόρτο εργασίας. Η εμπειρία αποκτάται μέσω εργασίας σε μικρούς σταθμούς και με μεταθέσεις».

Σύμφωνα με τον πρώην σταθμάρχη του Βόλου, και ο μηχανοδηγός θα έπρεπε να κάνει μία εκφώνηση ότι θα πάρει την παρακαμπτήρια, δηλαδή τη γραμμή της καθόδου, και έτσι με την ανακοίνωση αυτή θα ενημερωνόταν και ο μηχανοδηγός της εμπορικής αμαξοστοιχίας.

Καταλήγοντας ο κ. Αποστολέρης υπογράμμισε ότι «στο μιλητό δεν γίνεται κυκλοφορία».