Το φθινόπωρο του 2025 η ελληνική τηλεόραση αναδείχθηκε όχι μόνο μέσα από τα νούμερα τηλεθέασης, αλλά και μέσα από τις δημόσιες αντιπαραθέσεις και κόντρες των παρουσιαστών της. Οι τελευταίοι μήνες χαρακτηρίστηκαν από έντονες διαμάχες, δημόσιες δηλώσεις και αποχωρήσεις από τα πλατό, αποκαλύπτοντας εντάσεις που συνήθως μένουν πίσω από τις κάμερες. Η ανοιχτή σύγκρουση, όπως φαίνεται, προσέλκυσε ακόμα μεγαλύτερη προσοχή από τα Μέσα και το κοινό, που παρακολουθούσε κάθε κίνηση των δημοσιογράφων και των παρουσιαστών με σχολιασμό και σχόλια στα social media.

Διαβάστε: Τηλεοπτικές κόντρες με το «καλημέρα»: Οι φαρμακερές ατάκες μέσα σε τρεις εβδομάδες της νέας σεζόν (Βίντεο) 

Οι πρώτες αντιπαραθέσεις που καθόρισαν το φθινόπωρο

Το πρώτο περιστατικό που τράβηξε την προσοχή ήταν η κόντρα ανάμεσα στον Γιάννη Τσιμιτσέλη και τον Δημήτρη Ουγγαρέζο. Ο Ουγγαρέζος ασκούσε δημόσια κριτική στον Τσιμιτσέλη για τον ρόλο του στην εκπομπή «Όπου Υπάρχει Ελλάδα», υποστηρίζοντας ότι απαιτείται μεγαλύτερη δημοσιογραφική κατάρτιση σε ορισμένα θέματα. Ο Τσιμιτσέλης απάντησε από το πλατό του «Πρωινού», χαρακτηρίζοντας υπερβολική την κριτική και τονίζοντας ότι η άποψη του Ουγγαρέζου αφορούσε μόνο επαγγελματική αξιολόγηση και όχι προσωπική επίθεση. Η αντιπαράθεση αυτή έθεσε από νωρίς το φθινόπωρο τον τόνο για τις δημόσιες συγκρούσεις που θα ακολουθούσαν, αποδεικνύοντας ότι ακόμα και οι πιο έμπειροι παρουσιαστές δεν μπορούν να αποφύγουν την κριτική.

Παράλληλα, η ένταση μεταξύ της Σοφίας Μουτίδου και του Απόστολου Γκλέτσου, κατά τη διάρκεια της εκπομπής «Real View», στο Open, εκδηλώθηκε με την αποχώρηση του Γκλέτσου, ο οποίος ένιωσε ότι υποτιμήθηκε από ένα σχόλιο της Μουτίδου σχετικά με το θέατρο. Η Μουτίδου υπογράμμισε ότι η αντιπαράθεση αυτή επηρέασε τις συνεργασίες της, ενώ ο Γκλέτσος χαρακτήρισε τα σχόλιά της «τοξικά», αναδεικνύοντας την ανάγκη σεβασμού της καλλιτεχνικής υπόστασης. Οι θεατές παρακολούθησαν με ενδιαφέρον τη ροή των γεγονότων, ενώ αρκετοί σχολίασαν στα social media τη λεπτή ισορροπία μεταξύ χιούμορ και προσβολής στο πλαίσιο των ζωντανών εκπομπών. Μια άλλη δημόσια διαμάχη προέκυψε ανάμεσα σε Κώστα Τσουρό, Χάρη Λεμπιδάκη και Γιώργο Λιάγκα. Τα σχόλια του Λεμπιδάκη προς τον Λιάγκα ότι «ο Τσουρός δεν μου είπε την αλήθεια», προκάλεσαν έντονη αντίδραση από τον Τσουρό, ο οποίος υπερασπίστηκε την εντιμότητα και την αλήθεια του. Ο Λιάγκας χαρακτήρισε τον Τσουρό «ψεύτη» χωρίς να έχει ελέγξει τη δική του πλευρά, γεγονός που οδήγησε σε μια δημόσια αντιπαράθεση με αλυσιδωτές συνέπειες. Παράλληλα, η διαμάχη τράβηξε το ενδιαφέρον Μέσων και κοινού, αναδεικνύοντας πώς οι δημόσιες δηλώσεις μπορούν να ενισχύσουν ή να διαβάλουν τη φήμη των συμμετεχόντων.

Τα social media και η συνέχεια των δημόσιων συγκρούσεων

Στη συνέχεια, η σύγκρουση Γρηγόρη Γκουντάρα - Ναταλί Κάκκαβα και Κατερίνας Καινούργιου αποκαλύφθηκε όταν το ζευγάρι κατηγόρησε την Καινούργιου ότι είχε πει ανακρίβειες για τους λόγους αποχώρησης του Γκουντάρα από προηγούμενη εκπομπή της. Η αντιπαράθεση επεκτάθηκε στα social media με «unfollow» και «block», δείχνοντας ότι επαγγελματικές διαφορές μπορούν να γίνουν δημόσιο θέμα με μεγάλο ενδιαφέρον από το κοινό.

Ακόμα μία δημόσια διαμάχη προέκυψε, μεταξύ Γιώργου Λιάγκα και Λάκη Λαζόπουλου. Τον Νοέμβριο, ο Λιάγκας έστειλε εξώδικο στον Λαζόπουλο λόγω ανακριβών δηλώσεών του. Ο Λαζόπουλος απάντησε στην εκπομπή του, διευκρινίζοντας ότι τα σχόλιά του έγιναν με χιούμορ και δεν είχαν σκοπό προσβολής, ενώ επισήμανε ότι σχολιάζει τις ειδήσεις όπως παρουσιάζονται από τα ΜΜΕ.

Τέλος, η αντιπαράθεση μεταξύ Στηβ Μιλάτου και Δάφνης Καραβοκύρη τράβηξε την προσοχή, καθώς σχετιζόταν με επαγγελματικά σχέδια που δεν υλοποιήθηκαν. Ο Μιλάτος είχε ανακοινώσει ότι σχεδίαζε να κάνει podcast με την Καραβοκύρη, αλλά εκείνη αποφάσισε να σταματήσει το sex podcast που έκανε, με αποτέλεσμα να μην συμμετάσχει στο σχέδιο, όπως είχαν αρχικά συμφωνήσει. Η ίδια εξήγησε ότι η απόφασή της ήταν καθαρά προσωπική και επαγγελματική, καθώς δεν είχε κλείσει γυρίσματα και δεν είχε συμφωνήσει σε συγκεκριμένο πρόγραμμα. Παράλληλα, ξεκαθάρισε ότι η επιλογή της δεν σχετιζόταν με φιλική ή προσωπική σχέση με τον Fipster, απορρίπτοντας τις φήμες που κυκλοφόρησαν στα Μέσα.

Συνολικά, το φθινόπωρο του 2025 απέδειξε ότι η ελληνική τηλεόραση δεν είναι μόνο ψυχαγωγία. Οι δημόσιες κόντρες, αντιπαραθέσεις και διαμάχες Τσιμιτσέλη - Ουγγαρέζου, Μουτίδου - Γκλέτσου, Τσουρού - Λεμπιδάκη - Λιάγκα, Γκουντάρα - Κάκκαβα - Καινούργιου, Λιάγκα - Λαζόπουλου και Μιλάτου - Καραβοκύρη έδειξαν ότι πίσω από τα πλατό υπάρχουν ισχυρές προσωπικές και επαγγελματικές δυναμικές. Οι δημόσιες δηλώσεις και η διαχείριση των συγκρούσεων καθορίζουν όχι μόνο την εικόνα των παρουσιαστών, αλλά και την πορεία των εκπομπών τους. Η τηλεόραση του σήμερα απαιτεί ισορροπία ανάμεσα στην ψυχαγωγία, την αξιοπρέπεια και τη στρατηγική επικοινωνία, αποδεικνύοντας ότι κάθε δημόσια κίνηση έχει συνέπειες που συχνά ξεπερνούν τα όρια των στούντιο.

*Δημοσιεύτηκε στο ένθετο Secret των Παραπολιτικών