Αποκάλυψη Ρωμανού για τους επιχειρηματίες που συμμετείχαν στην εκδήλωση του ΣΥΡΙΖΑ
Πρόσωπα γνώριμα στην Κουμουνδούρου οι άνθρωποι της αγοράς
Την κατάσταση που επικρατεί στην αγορά μετά τις επιπτώσεις της πανδημίας επεδίωξε να μεταφέρει στο κομματικό του ακροατήριο ο Αλέξης Τσίπρας, κατά την παρουσίαση του σχεδίου του ΣΥΡΙΖΑ για την οικονομία.
Στο σημείο αυτό μάλιστα αξίζει να σημειωθεί ότι η παρουσίαση του οικονομικού προγράμματος του ΣΥΡΙΖΑ τρένταρε χθες στο twitter με το hashtag #Νταούλια_2.
Στην παρουσίαση του οικονομικού σχεδιασμού της Κουμουνδούρου, μάλιστα προβλήθηκε βίντεο με , με σκοπό να αποτυπωθεί η εικόνα της πραγματικής οικονομίας από τους ανθρώπους του εμπορικού κόμου.
Τα πρόσωπα, ωστόσο που επέλεξε ο ΣΥΡΙΖΑ να δώσουν το στίγμα της αγοράς, είναι αρκετά γνώριμα στην Κουμουνδούρου, αφού αποτελούν μέλη του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
Όπως αποκάλυψε σε ανάρτησή του ο Διευθυντής Γραφείου Τύπου της ΝΔ, Νίκος Ρωμανός, ορισμένοι από τους μικρομεσαίουςεπιχειρηματίες που μετέφεραν την αγωνία τους για την επόμενη ημέρα της οικονομίας είναι είτε μέλη του ΣΥΡΙΖΑ ή ήταν υποψήφιοι με το κόμμα του Αλέξη Τσίπρα στις προηγούμενες αυτοδιοικητικές εκλογές.
Και συγκεκριμένα:
-Νίκος Ντρέου (κατάστημα ρουχισμού): υποψήφιος με τον δημοτικό συνδυασμό Ανοιχτή Πόλη του ΣΥΡΙΖΑ με επικεφαλής τον Νάσο Ηλιόπουλο
-Κώστας Βλαχόπουλος (Βιοτέχνης): υποψήφιος με τον δημοτικό συνδυασμό Ανοιχτή Πόλη του ΣΥΡΙΖΑ με επικεφαλής τον Νάσο Ηλιόπουλο
-Γιώργος Λελούδας (τουριστικά είδη): υποψήφιος με τον δημοτικό συνδυασμό Ανοιχτή Πόλη του ΣΥΡΙΖΑ με επικεφαλής τον Νάσο Ηλιόπουλο.
-Κλειώ Αγγουράκη (γραφείο εκθέσεων): μέλος ΣΥΡΙΖΑ και αρθρογράφος Podemos.gr
-Γιάννα Κωνσταντίνου (χονδρική ποτά-τρόφιμα): υποψήφια δημοτική Συμβούλος με τον ΣΥΡΙΖΑ στον Αγ. Δημήτριο
Η ανάρτηση του Νίκου Ρωμανού:
Στο σημείο αυτό μάλιστα αξίζει να σημειωθεί ότι η παρουσίαση του οικονομικού προγράμματος του ΣΥΡΙΖΑ τρένταρε χθες στο twitter με το hashtag #Νταούλια_2.
Στην παρουσίαση του οικονομικού σχεδιασμού της Κουμουνδούρου, μάλιστα προβλήθηκε βίντεο με , με σκοπό να αποτυπωθεί η εικόνα της πραγματικής οικονομίας από τους ανθρώπους του εμπορικού κόμου.
Τα πρόσωπα, ωστόσο που επέλεξε ο ΣΥΡΙΖΑ να δώσουν το στίγμα της αγοράς, είναι αρκετά γνώριμα στην Κουμουνδούρου, αφού αποτελούν μέλη του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
Όπως αποκάλυψε σε ανάρτησή του ο Διευθυντής Γραφείου Τύπου της ΝΔ, Νίκος Ρωμανός, ορισμένοι από τους μικρομεσαίουςεπιχειρηματίες που μετέφεραν την αγωνία τους για την επόμενη ημέρα της οικονομίας είναι είτε μέλη του ΣΥΡΙΖΑ ή ήταν υποψήφιοι με το κόμμα του Αλέξη Τσίπρα στις προηγούμενες αυτοδιοικητικές εκλογές.
Και συγκεκριμένα:
-Νίκος Ντρέου (κατάστημα ρουχισμού): υποψήφιος με τον δημοτικό συνδυασμό Ανοιχτή Πόλη του ΣΥΡΙΖΑ με επικεφαλής τον Νάσο Ηλιόπουλο
-Κώστας Βλαχόπουλος (Βιοτέχνης): υποψήφιος με τον δημοτικό συνδυασμό Ανοιχτή Πόλη του ΣΥΡΙΖΑ με επικεφαλής τον Νάσο Ηλιόπουλο
-Γιώργος Λελούδας (τουριστικά είδη): υποψήφιος με τον δημοτικό συνδυασμό Ανοιχτή Πόλη του ΣΥΡΙΖΑ με επικεφαλής τον Νάσο Ηλιόπουλο.
-Κλειώ Αγγουράκη (γραφείο εκθέσεων): μέλος ΣΥΡΙΖΑ και αρθρογράφος Podemos.gr
-Γιάννα Κωνσταντίνου (χονδρική ποτά-τρόφιμα): υποψήφια δημοτική Συμβούλος με τον ΣΥΡΙΖΑ στον Αγ. Δημήτριο
Η ανάρτηση του Νίκου Ρωμανού: