Ο Βορίδης βάζει τέλος στην ταλαιπωρία των πολιτών με την Εφαρμογή Ηλεκτρονικών Ραντεβού στο Δημόσιο
Η πρωτοποριακή αυτή εφαρμογή κάνει την αυτοπρόσωπη επικοινωνία του πολίτη με τους αρμόδιους υπαλλήλους των Υπηρεσιών του Υπουργείου Εσωτερικών πιο απλή
Την Εφαρμογή Ηλεκτρονικών Ραντεβού (iRantevou) του υπουργείου Εσωτερικών, εγκαινιάζει ο Μάκης Βορίδης στο πλαίσιο της διαρκούς προσπάθειας που καταβάλλει για τον συνολικό εκσυγχρονισμό του Δημόσιου Τομέα και της απρόσκοπτης λειτουργίας του, στην κατεύθυνση αναβάθμισης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους Έλληνες πολίτες.
Η πρωτοποριακή αυτή εφαρμογή που φιλοξενείται στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://rantevou.ypes.gr κάνει την αυτοπρόσωπη επικοινωνία του πολίτη με τους αρμόδιους υπαλλήλους των Υπηρεσιών του Υπουργείου Εσωτερικών πιο απλή. Συγκεκριμένα, ο πολίτης μπορεί να αναζητήσει την Υπηρεσία για την οποία επιθυμεί να κλείσει ραντεβού, να ενημερωθεί για τα απαραίτητα δικαιολογητικά που πρέπει να έχει μαζί του και να επιλέξει την ημέρα και ώρα που τον εξυπηρετεί. Επίσης, μπορεί να ακυρώσει ή να μεταθέσει το ραντεβού του σε προσφορότερο χρόνο.
Στην παρούσα φάση έχουν ενταχθεί στην πλατφόρμα οι Υπηρεσίες του Ειδικού Ληξιαρχείου που αποτελούν υπηρεσίες αιχμής, ενώ για όσους δεν μπορούν να ολοκληρώσουν τη διαδικασία ηλεκτρονικά, δίνεται η δυνατότητα να κλείνουν τo ραντεβού τους τηλεφωνικώς καλώντας στη γραμμή εξυπηρέτησης 2131522522 (Από Δευτέρα έως Παρασκευή 8:00 πμ έως 13:00 μμ).
Στόχος του κ. Βορίδη είναι η λειτουργία της συγκεκριμένης υπηρεσίας να επεκταθεί σταδιακά και σε άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου. Επιτυγχάνεται έτσι η πάγια επιδίωξη του Υπουργού για την παροχή σύγχρονων και ολοκληρωμένων υπηρεσιών τόσο σε καθεστώς έκτακτων όσο και κανονικών συνθηκών.
Η πρωτοποριακή αυτή εφαρμογή που φιλοξενείται στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://rantevou.ypes.gr κάνει την αυτοπρόσωπη επικοινωνία του πολίτη με τους αρμόδιους υπαλλήλους των Υπηρεσιών του Υπουργείου Εσωτερικών πιο απλή. Συγκεκριμένα, ο πολίτης μπορεί να αναζητήσει την Υπηρεσία για την οποία επιθυμεί να κλείσει ραντεβού, να ενημερωθεί για τα απαραίτητα δικαιολογητικά που πρέπει να έχει μαζί του και να επιλέξει την ημέρα και ώρα που τον εξυπηρετεί. Επίσης, μπορεί να ακυρώσει ή να μεταθέσει το ραντεβού του σε προσφορότερο χρόνο.
Στην παρούσα φάση έχουν ενταχθεί στην πλατφόρμα οι Υπηρεσίες του Ειδικού Ληξιαρχείου που αποτελούν υπηρεσίες αιχμής, ενώ για όσους δεν μπορούν να ολοκληρώσουν τη διαδικασία ηλεκτρονικά, δίνεται η δυνατότητα να κλείνουν τo ραντεβού τους τηλεφωνικώς καλώντας στη γραμμή εξυπηρέτησης 2131522522 (Από Δευτέρα έως Παρασκευή 8:00 πμ έως 13:00 μμ).
Στόχος του κ. Βορίδη είναι η λειτουργία της συγκεκριμένης υπηρεσίας να επεκταθεί σταδιακά και σε άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου. Επιτυγχάνεται έτσι η πάγια επιδίωξη του Υπουργού για την παροχή σύγχρονων και ολοκληρωμένων υπηρεσιών τόσο σε καθεστώς έκτακτων όσο και κανονικών συνθηκών.