Μεγάλη ανάσα στον ΣΥΡΙΖΑ έχουν φέρει οι τελευταίες δηµοσκοπήσεις, καθώς εµφανίζεται να πλασάρεται και πάλι στη δεύτερη θέση, αφήνοντας πίσω του το ΠΑΣΟΚ.

Οι συνεργάτες του Στέφανου Κασσελάκη παρουσιάζονται ιδιαίτερα ικανοποιηµένοι και υποστηρίζουν ότι το γεγονός αυτό µοιάζει µε πραγµατικό άθλο, καθώς το κόµµα τους πέρασε διπλή διάσπαση και ένα επεισοδιακό Συνέδριο.

Οι ίδιοι άνθρωποι δεν κρύβουν ωστόσο την αγωνία τους για το ποσοστό που θα φέρει ο ΣΥΡΙΖΑ στις ευρωεκλογές, καθώς παραδέχονται ότι αυτό θα είναι και το πρώτο crash test τόσο για τον αρχηγό της αξιωµατικής αντιπολίτευσης όσο και για τον ίδιο τον ΣΥΡΙΖΑ.


Στέφανος Κασσελάκης: Τι του εισηγούνται οι επικοινωνιολόγοι για να απεγκλωβιστεί ο ΣΥΡΙΖΑ από το ψυχολογικό όριο του 13%

Ετσι, δίνουν ιδιαίτερη σηµασία σε όσα λένε οι ειδικοί αναλυτές και οι επικοινωνιολόγοι, προκειµένου ο Στέφανος Κασσελάκης να απεγκλωβιστεί από το ψυχολογικό όριο του 13%, όπου βρίσκεται σήµερα ο ΣΥΡΙΖΑ, και να σκαρφαλώσει... λίγο ψηλότερα. Σύµφωνα µε πληροφορίες, οι άνθρωποι που συµβουλεύουν επικοινωνιακά τον αρχηγό της αξιωµατικής αντιπολίτευσης επιµένουν σε τρία πράγµατα: Κατ’ αρχάς, αυτό που λένε στον Στέφανο Κασσελάκη είναι να µειώσει τις αναφορές του στον Τάιλερ και τη... Φάρλι.

Με λίγα λόγια, αυτό που του εισηγούνται είναι να µειώσει την υπερέκθεση της προσωπικής και οικογενειακής του ζωής, καθώς µια µερίδα ψηφοφόρων θεωρούν υπερβολικό όλο αυτό που συµβαίνει γύρω από τη ζωή του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ. Θεωρούν δηλαδή ότι ο Στέφανος Κασσελάκης, ο οποίος εµφανίστηκε στο πολιτικό προσκήνιο υπερασπιζόµενος µε τόλµη τη ζωή του -για την οποία πλέον οι πολίτες ξέρουν αρκετά πράγµατα-, τη συγκεκριµένη στιγµή ίσως θα πρέπει να κατεβάσει τους τόνους γύρω από αυτό το θέµα.

Το πανελλήνιο άλλωστε γνωρίζει ότι είναι παντρεµένος µε τον Τάιλερ Μακµπέθ, µε τον οποίο αγόρασαν το νέο τους σπίτι, αλλά και πού θα παντρευτούν στην Ελλάδα. Επιµένουν δηλαδή στο ότι θα πρέπει να σταµατήσει η υπερβολική πληροφόρηση γύρω από τη ζωή του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ και του συντρόφου του. Ακόµα κι αν οι καθηµερινές εµφανίσεις του µε τον σκύλο του, τη γνωστή πλέον Φάρλι, αγγίζουν ένα κοµµάτι φιλόζωων ψηφοφόρων, δεν βρίσκουν απήχηση σε ένα πιο συντηρητικό κοινό. Ακόµα λοιπόν -υποστηρίζουν όσοι ασχολούνται µε τα θέµατα της επικοινωνίας- κι αν δεν είναι ευχάριστο στον Στέφανο Κασσελάκη, θα πρέπει να προσεγγίσει τους πολίτες που δεν είναι εξοικειωµένοι µε τον τρόπο ζωής του αναδεικνύοντας την προσωπικότητά του, τις γνώσεις του για την οικονοµία και το επικοινωνιακό του ταµπεραµέντο.


Εναλλακτική λύση η αλλαγή προφίλ

Το δεύτερο πράγµα που του εισηγούνται και το οποίο είναι άµεσα συνδεδεµένο µε το πρώτο έχει να κάνει µε την αλλαγή του προφίλ του. Οπως επισηµαίνουν οι ίδιοι άνθρωποι, οι πιο θεσµικές και πολιτικές εµφανίσεις του αρχηγού της αξιωµατικής αντιπολίτευσης µόνο θετικά µπορούν να λειτουργήσουν στο ευρύτερο κοινό, δεδοµένου ότι οι Ελληνες ψηφοφόροι βρίσκονται σε διαδικασία αναζήτησης εναλλακτικής λύσης.

Η ανάδειξη άλλωστε του θέµατος των Τεµπών από τον αρχηγό της αξιωµατικής αντιπολίτευσης, η επιµονή του στο θέµα της Αννας-Μισέλ Ασηµακοπούλου και της διαρροής των e-mails, όπως και στα ζητήµατα της ακρίβειας έχουν παίξει σηµαντικό ρόλο στο να απεγκλωβιστεί ο ΣΥΡΙΖΑ από την τρίτη θέση.

Σε αυτό το πλαίσιο, θεωρούν ότι οι αλλεπάλληλες εµφανίσεις του σε πρωινές εκποµπές ψυχαγωγικού χαρακτήρα µπορεί να του ανοίγουν την πόρτα σε ένα ειδικό κοινό, δεν του χτίζουν ωστόσο το προφίλ του πολιτικού αρχηγού που χρειάζεται η κοινωνία για να δει τον ΣΥΡΙΖΑ ως εναλλακτική κυβερνητική δύναµη.


Στέφανος Κασσελάκης: Ξεκίνησε φροντιστήριο ελληνικών και πολιτικής ιστορίας

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, πάντως, εδώ και αρκετό καιρό κάνει µαθήµατα ελληνικών -προκειµένου να τα φρεσκάρει-, αλλά και Πολιτικής Ιστορίας. Οι πληροφορίες λένε ότι είναι ιδιαίτερα καλός µαθητής, αφού όχι µόνο διαβάζει, αλλά και χρησιµοποιεί στην πράξη όλες τις πληροφορίες που δέχεται από τους καθηγητές του. Το τρίτο πράγµα που επισηµαίνουν οι ειδικοί είναι ότι τουλάχιστον για την ώρα ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα πρέπει να ρίχνει το βάρος του στην παρουσίαση του προγράµµατός του, καθώς βρισκόµαστε µακριά από τις βουλευτικές εκλογές και τα νούµερα µε τα οποία κοστολογεί τις παρεµβάσεις του το κόµµα της αξιωµατικής αντιπολίτευσης µπορεί να µην ανταποκρίνονται στην αλήθεια όταν θα στηθούν οι κάλπες για τις εθνικές εκλογές.

Κοινή συνισταµένη όλων των παραγόντων που ασχολούνται µε την επικοινωνία είναι ότι ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, εάν αξιοποιήσει σωστά το επικοινωνιακό του χάρισµα, θα µπορέσει πραγµατικά να κάνει την έκπληξη των εκλογών. Για την ώρα, το κόµµα της αξιωµατικής αντιπολίτευσης δεν έχει καταλήξει σε ποια εταιρεία επικοινωνίας θα στραφεί, προκειµένου να έχει µια σωστή και ενδιαφέρουσα παρουσία στις ευρωεκλογές. Οι πληροφορίες λένε ότι τα στελέχη που ασχολούνται µε αυτό το κοµµάτι δέχονται προσφορές, οι τελικές αποφάσεις ωστόσο θα ληφθούν αµέσως µετά το τέλος της στρατιωτικής θητείας του Στέφανου Κασσελάκη. ∆ηλαδή, όλες οι κινήσεις θα γίνουν από την 1η Απριλίου και µετά, αν και οι πληροφορίες λένε ότι τα οικονοµικά του κόµµατος δεν επιτρέπουν τον προγραµµατισµό µεγάλων και εντυπωσιακών επικοινωνιακών κινήσεων.

Δημοσιεύθηκε στα Παραπολιτικά